Jäsenmaksut

Lasten ryhmät

Ilmoittaudu  sähköisessä ilmoittautumisjärjestelmässä.

Huom! Jos lapsesi on aiemmmilla kausilla jumpannut seurassamme, niin kokeile tilata järjestelmällä TÄÄLTÄ uusi salasana sähköpostiisi, jonka olet ilmoittanut lapsesi tietoihin.

Lapset 2023-2024

Lasten ryhmät kausi 2023-2024                                 80,00 €/ryhmä
Lasten ryhmät kevät 2024                                 60,00 €/ryhmä

hinta sisältää lapsen tapaturmavakuutusmaksun

Aikuisten ryhmät

Ilmoittaudu kaudelle sähköisen ilmoittautumisjärjestelmän kautta. Laskun maksettuasi saat tunnilla kausikortin, jota näyttämällä voit käydä kaikissa aikuisten ryhmissämme. Poistamme kertamaksun, mutta syyskuun ajan tuntien alussa on mahdollista ostaa 5 ja 10 kappaleen kertamaksulipukkeet.

Voit maksaa kertamaksulipukkeet sekä järjestelmän lähettämän laskun myös Smartumilla, Virikeseteleillä, Tyky-Kuntoseteleillä sekä ePassilla ja tuoda kuitin näytille jumppapaikalle.

Tammikuun 2024 ajan tunneilla on rahastaja, joka auttaa ilmoittautumiseen sekä maksamiseen liittyvissä kysymyksissä. Muuna aikana otathan yhteyttä Jaanaan p. 040 523 8816.

Huom! Jos olet seuramme jäsen tai olet aiemmmilla kausilla jumpannut seurassamme, niin sinulla on jo tunnukset. Kokeile tilata järjestelmällä TÄÄLTÄ uusi salasana sähköpostiisi, jonka olet ilmoittanut tietoihisi.

Aikuiset kevät 2024

Kevät 2024                                                                      80,00 €

10 x kertamaksulipuke

5 x kertamaksulipuke

Smartum-verkkopalvelu

Esitä maksustasi kuitti paperilla tai älypuhelimen näytöltä.

Verkkomaksussa jumppaaja tekee etukäteen maksun oman Smartum-verkkopalvelunsa kautta. Maksusta muodostuu kuitti jonka voi tulostaa tai näyttää älypuhelimen näytöltä jumpalle tullessaan. Maksulomakkeelle tulee kirjoittaa jumpan nimi ja pvm. Jos kyseessä on kausilipun maksu niin maksusta tulee ilmetä kauden tiedot. Vakuutusta ei voi maksaa Smartum-kortilla.

ePassi

Maksa verkkopalvelussa

1. Kirjaudu sisään omilla tunnuksillasi ePassin verkkosivulla. Valitse sivuvalikosta ”Verkkomaksut”.

2. Kirjoita käyttöpaikan nimi ”Valitse palveluntarjoaja” -kenttään ja valitse käyttöpaikka.

3. Anna kaikki pyydetyt tiedot ja paina ”Maksa” -painiketta, joka ilmestyy, kun kaikki tiedot on täytetty. Maksu veloitetaan saldostasi saman tien.

4. Allekirjoita sähköpostiisi saapuva kuitti, ja toimita se tarvittaessa käyttöpaikkaan

Maksa mobiilisovelluksella

(samat käyttäjätunnukset kuin verkkopalvelussa)

1. Mene käyttöpaikkaan ja etsi se ”Valitse toimipiste” -listauksesta.

2. Kirjoita maksettava summa tai valitse käyttöpaikan mahdollisesti ennakkoon antama palvelun hinta ja paina ”Maksa” -painiketta.

3. Tarkista maksu, hyväksy ja näytä maksukuitti heti kassalle.

Voit ladata sovelluksen puhelimesi sovelluskaupasta maksutta.

Lisätietoja maksuista Katrilta p. 040 539 8067