Ilmoittautuminen lasten ja aikuisten ryhmiin  kaudelle 2023-2024

Aikuisten ryhmät

Ilmoittaudu kaudelle sähköisen ilmoittautumisjärjestelmän kautta. Laskun maksettuasi saat tunnilla kausikortin, jota näyttämällä voit käydä kaikissa aikuisten ryhmissämme. Poistamme kertamaksun, mutta syyskuun ajan tuntien alussa on mahdollista ostaa 5 ja 10 kappaleen kertamaksulipukkeet.

Voit maksaa kertamaksulipukkeet sekä järjestelmän lähettämän laskun myös Smartumilla, Virikeseteleillä, Tyky-Kuntoseteleillä sekä ePassilla ja tuoda kuitin näytille jumppapaikalle. ks ohjeet näihin maksutapoihin Jäsenmaksut-osiostamme.

Tammikuun 2024 ajan tunneilla on rahastaja, joka auttaa ilmoittautumiseen sekä maksamiseen liittyvissä kysymyksissä. Muuna aikana otathan yhteyttä Jaanaan p. 040 523 8816.

Huom! Jos olet seuramme jäsen tai olet aiemmmilla kausilla jumpannut seurassamme, niin sinulla on jo tunnukset. Kokeile tilata järjestelmällä TÄÄLTÄ uusi salasana sähköpostiisi, jonka olet ilmoittanut tietoihisi.

Lasten ryhmät

Huom! Jos lapsesi on aiemmmilla kausilla jumpannut seurassamme, niin kokeile tilata järjestelmällä TÄÄLTÄ uusi salasana sähköpostiisi, jonka olet ilmoittanut lapsesi tietoihin.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Jonotuspaikka

Emme pysty tila- ja ohjaajarajoitteiden vuoksi ottamaan rajatonta määrää osallistujia lasten ryhmiin. Vaikka ryhmä olisi täynnä, voit ilmoittautua Jäsentieto-järjestelmässä jonotuspaikalle. Usein jokunen jumppari jättäytyy vuoden mittaan pois. Tällöin otamme ryhmään uusia jäseniä jonotuspaikalta. Jäsentieto-sivusto lähettää tällöin sinulle sähköpostin, että olet mahtunut ryhmään. Mikäli haluat tarkistaa monennellako jonotuspaikalla olet, näet ne kohdasta "Omat tiedot" --> "Osallistumiset".

Ilmoittautuminen myöhemmin toiseen ryhmään

Mikäli päätät osallistua toiseen ryhmään 1. ilmoittautumiskerran jälkeen, voit ilmoittautua uusin ryhmiin samoilla tunnuksilla.

Ilmoittautumisen peruminen/muuttaminen

Mikäli muutat mielesi, käythän perumassa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian, jotta mahdollisella jonotuspaikalla oleva lapsi pääsee jumppaamaan. Ilmoittautuminen perutaan “omat tiedot” -osuuden “osallistumiset”-välilehdeltä.

Kokeilukerrat ja jäsenmaksun maksaminen

Lasten ryhmiin ilmoittaudutaan etukäteen ennen jumpalle menoa. Tästä huolimatta ensimmäiset kaksi kertaa ovat halutessaan kokeilukertoja. Mikäli lapsi päättää lopettaa harrastuksen ennen kolmatta kertaa, ei jäsenmaksua tarvitse maksaa. Muistattehan käydä perumassa oman ilmoittautumisen Jäsentieto-järjestelmässä.

Laskun peruminen / muuttaminen

Jos päätät lopettaa ryhmässä käymisen ennen kolmatta kertaa, voit perua jäsenmaksulaskusi Jäsentieto-sivuilla. Tämä tapahtuu perumalla oman ilmoittautumisen kaikista ryhmistä. Mikäli olet jo ehtinyt maksaa laskun, muttet ole käynyt kolmea kertaa jumpilla tai sinulla on muuta maksamiseen liittyviä kysymyksiä, ota yhteyttä seuran rahastonhoitajaan. Yhteystiedot löydät yhteystiedoista.

Laskun maksaminen eräpäivän jälkeen

Jäsenmaksulaskuun on merkitty eräpäivä, jota toivomme noudatettavan. Sillä vasta kun lasku on maksettu, seura hankkii lapselle/nuorelle Jumppaturva-vakutuuksen. Tulemme lähettämään Jäsentieto-järjestelmän kautta maksumuistutuksen eräpäivän päättymisen jälkeen. Laskumuistutuksella ei ole viivästyskorkoa. Voit tarvittaessa neuvotella rahastonhoitajamme kanssa muunlaisesta maksuaikataulusta. Yhteystiedot löydät välilehdeltä yhteystiedot.