Tietosuoja

Olemme huomioineet 25.5.2018 voimaan astuvan tietosuoja-asetuksen (GDPR).

GDPR-asetuksen tarkoituksena on parantaa EU-kansalaisten henkilötietojen suojaa. Henkilötietoja ovat kaikki tiedot, joista henkilö voidaan suoraan tai epäsuorasti tunnistaa, eli esimerkiksi nimi, henkilötunnus, ikä, puhelinnumero, osoite yms. Henkilörekisterejä ovat kaikki listat ja muut materiaalit, joissa tällaisia henkilötietoja esiintyy.
Tietosuojaselosteesta henkilö näkee miten hänen henkilötietojaan käsitellään ja millaisia oikeuksia hänellä on. Seuramme tietosuojaselosteen näet tämän sivun Tietosuoja-kohdasta.
Tietosuoja-asetuksen mukaisesti julkisissa tilaisuuksissa (esim. Ilopilleri) saa edelleen kuvata, mutta kuvien julkaisemiseen tarvitsemme seuramme jäseniltä kuvaus-ja julkaisuluvan. Jos et halua esiintyä tällaisissa tilaisuuksista otetuissa kuvissa, niin ota yhteyttä seuramme johtokunnan jäseniin tai ryhmäsi ohjaajaan. Käytämme nettisivujen lisäksi sosiaalisen median kanavia (Facebook, Instagram) erilaisten uutisten julkaisemiseen.

Tietosuoja

Seuran jäseneksi

Lasten  ja aikuisten ryhmiin ilmoittautuminen sähköisessä ilmoittautumisjärjestelmässä.

Huom! Jos lapsesion  tai olet itse  aiemmmilla kausilla jumpannut seurassamme, niin kokeile tilata järjestelmällä TÄÄLTÄ uusi salasana sähköpostiisi, jonka olet ilmoittanut omiin tai lapsesi tietoihin.