Aikuisten treenikevät 2024

Aikuisten kevät 8.1.2024-25.4.202

Emme pidä jumppia hiihtolomalla (vko 10) emmekä pääsiäisen aikaan torstaista 28.3.2024 maanantaihin 1.4.2024.

Muutokset kaudelle ovat mahdollisia, kuten saliperuutukset, joihin emme voi vaikuttaa.

Huomioi kanssajumppaajat, vältä voimakkaita hajusteita!

Huomioi, että nyt myös aikuisten ryhmiin ilmoittaudutaan sähköisen ilmoitusjärjestelmän kautta. Laskun maksettuasi saat tunnilla kausikortin, jota näyttämällä voit käydä kaikissa aikuisten ryhmissämme. Poistamme kertamaksun, mutta syyskuun ajan tuntien alussa on mahdollista ostaa 5 ja 10 kappaleen kertamaksulipukkeet.

Voit maksaa kertamaksulipukkeet sekä järjestelmän lähettämän laskun myös Smartumilla, Virikeseteleillä, Tyky-Kuntoseteleillä sekä ePassilla ja tuoda kuitin näytille jumppapaikalle. ks ohjeet näihin maksutapoihin Jäsenmaksut-osiostamme.

Tammikuun 2024 ajan tunneilla on rahastaja, joka auttaa ilmoittautumiseen sekä maksamiseen liittyvissä kysymyksissä. Muuna aikana otathan yhteyttä Jaanaan p. 040 523 8816.

Huom! Jos olet seuramme jäsen tai olet aiemmmilla kausilla jumpannut seurassamme, niin sinulla on jo tunnukset. Kokeile tilata järjestelmällä TÄÄLTÄ uusi salasana sähköpostiisi, jonka olet ilmoittanut tietoihisi.

Klikkaa lukkari suuremmaksi

Huomioithan muut jumppaajat ja tulet vain terveenä tunnille.

Emme toistaiseksi lainaa seuran jumppamattoja aikuisten tunneilla, joten otathan oman mukaasi.

Tulosta tästä kevään 2024 treenilukkari