Meidän seuramme

Kemin Naisvoimistelijat on perustettu vuonna 1932. Olemme Suomen Voimisteluliiton jäsenseura. Meille tärkeintä on, että jokaisella on mahdollisuus harrastaa. Seuramme tarjoaa  matalan kynnyksen harrastusmahdollisuuden taaperoista ikääntyneisiin.

Tarjoamme tasokasta liikuntaa osaavien ohjaajien johdolla. Ohjaajat tekevät arvokasta työtä seuramme liikkujia ajatellen sekä laajemmin terveyden edistäjinä. Reippaat ohjaajat mahdollistavat seuramme toiminnan. Seurassa toimii johtokunta, joka huolehtii käytännön asioiden organisoinnista.

Tervetuloa tutustumaan Kemin Naisvoimistelijoiden toimintaan.  Sivuiltamme löydät treeniohjelman, ohjaajat ja johtokunnan yhteystiedot sekä muuta ajankohtaista. Ota yhteyttä, jos Sinulla on kenties uusia ideoita toimintaamme, palautetta, käyttämättömiä ohjaajan taitoja tai jotain muuta mielessäsi.

NÄHDÄÄN SALEILLA!